![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpa billig brodyrmaskin?
Skulle så gärna vilja ha en brodyrmaskin. Är helt nybörjare på detta och vill inte lägga ut så mycket pengar på en. Begagnad är helt ok för min del...dock så hittar jag nästan inga som säljer begagnade!! Har letat på blocket men dock utan resultat...
Någon som vet? Har sett någon annons här på sysidan men tyvärr förlångt ifrån mig (bor i Vargön). Hjälp!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mitt tips är att ringa till några återförsäljare, kanske har de någon maskin som är på väg in.
En del har bra kontakt med sina tidigare kunder och vet kanske om någon som vill byta ut sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Brother har en brodyrmaskin som går att sy på vanligt NV-900 som kostar enligt deras hemsida 8348 kr.
Sedan om du vill kunna ladda ned broderier från nätet eller göra egna så behöver du ett dataprogram. Men köper du en för liten och enkel tror jag du växer i från den ganska snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
http://vbgssycenter.se/ Här har de flera begagnade. Jag lämnade själv in min husqvarna Rose sin inbyte inte för länge sedan. Hoppas du hittar någon du trivs med, det är jättekul med maskinbroderi, men också vanebildande
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack....den affären vet jag...har köpt min symaskin där
![]() Senast redigerad av koocachoo den 2010-09-23 klockan 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Finns det någon maskin som ni rekommenderar om man nu ska köpa ny i affär? Den ska vara lättanvänd!!
Samt vad ska man använda för program? Finns det något bra gratisprogram? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har hittat en Brother NV-900 för 7995:-, då ingår PE-design LITE värde 3355:- utan kostnad...
Sen hittat en Brother NV-500 för 4995:- men då står det man behöver en PE-Design brodyrprogramvara för att kunna flytta filer från PC till maskin...kan det vara då PE-design man behöver? Då blir den ju dyrare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
med tanke på hur mycket jag broderat med min maskin så skulle nog inte jag köpa en begagnad....
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:29.