![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
behöver hjälp
Hej
Har en Designer 1 och 3D embroidery system for USB. Problemet är att guiden är pâ engelska och min engelska är inte 100. Jag vill ha större bâge, men programmet vill inte ta större än 150x150. Mitt program ságer ifran. Mâste ha det i programmet fór att fâ det pâ USB-sticket, som jag sedan stoppar i maskinen. Var nâgonstans kan jag ändra bâgstorleken? Bor i Spanien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har ingen erfarenhet av Husqvarnas produkter, men bågstorlek heter "Hoop size" på engelska. Finns det någon hjälpfunktion (Help) där du kan söka efter "change hoop size"? Ofta brukar F1-tangenten öppna hjälpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Utan att ha programmet framför mig tror jag det är andra menyn från vänster (View heter den nog). Välj Preferences längst ner och där kan du välja båge. Observera att det finns både standard och spring hoop. Om det är den fyrkantiga du har ska du välja standard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
tack för hjälp
Nu har det löst sig. Tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:50.