![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp med dongel
Jag har en ny laptop med windows 7.Jag har lagt in Embroidery studio 3d.
Men nu till problemet när jag ska öppna mitt embroidery program så str det No dongel attached. Men dongeln sitter i en usb port och den lyser. Alladin fil är inlagd. Vad ska jag göra för att få det att funka.? Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
dongel
Tyvärr funkar det inte ändå fast filen är nedladdad.
Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
Hej!
Jag har aldrig hållt på med brodyrprogram men jag laddade ner instruktionsboken och läste på lite. Som jag kan se det ska versionen 3D inte vara kompatibel med Windows 7? Här är lite information jag hittade som kanske kan vara till hjälp! Citat:
Detta gäller i och för sig Vista men om det inte fungerar med Vista så bör det inte fungera med senare versionen som är Windows 7: Citat:
Denna info gäller visserligen 4D, men det kanske fungerar att göra liknande med 3D?: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:45.