![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Gör ditt eget tyg - svensk sida!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Verkar ju superkul! vill oxå veta om nån beställt och vad det kostar... hittar inte det nånstans...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hittade priset....oj...det var inte billigt....bara en provbit med porto gick på över 100 kronor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Var står det information om priser? Förutom "provhäftet" alltså.
EDIT: Jag hittade. RYSLIGT dyra tyger och det känns mer heminredning. Jag vill ha batist(äkta, som har hög trådantal, inte fejk), lapptäckstyg och andra tunna fina tyger med hög trådantal i väv utan att behöva köpa dyra sidentyger. Så jag håller mig till spoonflower. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Håller med! För dyrt!! Men kul att något svenskt företag har börjat! Blir spoonflowers för min del oxå (om jag själv ska göra tyg)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, spoonflower. Men har inte fått tummen ur än.
![]() Gjorde en färgkarta för längesedan, och ingening mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har jag själv inte beställt från spoonflower, men jag vet några sybloggsvänner som gjort det. I slutändan (ink frakt och tull osv) blev tyget (dom beställde trikå) ungefär lika dyrt som berghs tyger. Dessutom så har en av dom bloggat om hur tyget har hållt i tvätt, och det hade tappat MASSOR av färg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det är ju tråkigt. Har de kontaktat SF om problemet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hon bör kontakta SF. Om de inte får veta så kan de ju inte förbättra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:25.