![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nästa symässa i Malmö?
Någon som vet om och när det blir en ny Symässa i Malmö?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nästa syfestival i MAlmö är den 23-25 september på MAlmö mässan. Har själv inte besökt denna höstmässa utan bara den som brukar vara på Slagthuset på våren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag besökte symässan för första gången i fjor höstas och blev ärligt talat lite besviken. Nästan enbart för Quiltintresserade. Otroligt vackra tyger och färdiga alster men jag är inte så intresserad av Quilt.
Är det samma på våren eller är det mer inriktning på modetyger och klädsömnad där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag var inte på årets vårfestival eftersom influensan slog till precis då. De första åren som syfestivalen var på Slagthuset var det jättetrevligt med mängder av tips och material för oss som sysslade med klädsömnad , broderi, stickning mm, men de senaste gångerna har quiltningen tagit överhand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag var på syfestivalen i våras, och det var inte speciellt mycket inriktning på modetyger och klädsömnad, tyvärr.
Det fanns möjlighet att köpa fina linnetyger, garner, broderier och smycken. E-slöjd var också där med sina fina trikåer, men särskilt mycket kläder var det för övrigt inte. Utöver detta var det några symaskinsförsäljare där, och ganska mycket quiltmaterial. Snyggt på alla sätt och vis, men även jag hade gärna sett mer modetyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:42.