![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Person som är duktig på lacksömnad sökes
Vet, det finns hur många sådana här trådar som helst att söka i men jag är latheten personifierad.
Jag söker en person som är duktig på att sy upp lackkläder. Ersättning utlovas naturligtvis. Herrkjolar finns det ett knapert utbud av att tillgå. Har några stycken redan men nu eftersöker jag något lite mer specielt. Någon kortare modell helt enkelt. Vet att detta finns att tillgå om man kollar på lite olika kiltmodeller, men de alla har en gemensam nämnare. De är kortare än en traditionel herrkjol men inte tillräckligt korta då de oftast slutar strax nedanför knäna. Det jag nu vill ha är en kjol i lack som slutar ovanför knäna (hur lång ovanför är jag inte helt bestämd om än.) Jag har inget intresse av något damplagg då detta inte ingår i mina kinks att klä sig i damkläder. Utan vill ha något som ser lite mer maskulint ut. Har inga som helst ideér om hur detta skall se ut, så den som eftersökes bör även på egen hand kunna rita mönster osv. De krav jag har är följande. Herrkjol Lack Kort ~Maskulin ~Alternativt stuk Sen är det fritt fram med detaljer, modell osv, har inget emot tight men inte motsatsen iheller. Behöver inte vara helt i lack iheller naturligtvis, det får lov att förekomma nät, mesch eller annat som du kan tycka är snyggt. Känner du att du har tid och lust och vilja att hjälpa mig med detta är du välkommen att kontakta mig via ett privat meddelande så diskuterar vi allt mellan himmel och helvete. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:53.