![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönstertidningen Knip mode
Hej
jag undrar om någon av er har fått tag på tidningen Knip Mode i Sverige? Har en arbetskamrat som prenumererade på den för att antal år sedan och sa att de hade lite annorlunda och roliga mönster i den... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har faktiskt aldrig sett den i Sverige men har köpt den förr nångång när jag varit över hos släkten.
På den tiden gillade jag deras barnmönstertidning "knippie" Bra med en påminnelse förresten, ska kolla efter den när vi åker över vid påsk, alltid kul med lite nya influenser. ![]() Här är deras hemsida http://www.knipmode.nl/ Googlade lite och hittade en tysk sida som säljer tidningen samt skickar till Sverige. http://www.stoff-art.de/?page=start Senast redigerad av sextiosexan den 2010-01-24 klockan 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Hej
Tack för svaret. Jag hittade också hemsidan och har faktiskt skickat en förfrågan om prenumeration men jag tänkte att jag kanske hade missat tidningen eller att den fanns i någon välsorterad affär (som inte finns där jag bor ) men tack ändå...och tack för tipset om den tyska sidan den hittade inte jag. får testa den om det inte funkar från Nederländerna.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan du inte lägga ut svaret här, om det går att prenumrera och vad det i så fall skulle kosta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Det gör jag jättegärna. Jag tyckte de hade många snygga modeller med av det som de visade på sin hemsida. kan ju vara kul med lite annat än bara Burda ibland....och tack igen för det snabba svaret... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:50.