![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Förlorat förstånd och frigolitkulor!!
Har sytt en amningskudde och nu har jag tappat både förståndet och hälften av alla frigolitkulor på bordet/soffan/stolarna/golvet - ja ni fattar!!! De är överallt utom i kudden, där de borde vara.
Är det någon som har några knep för hur man får i kulorna från påsen i innerkudden på ett smidigt sätt??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Klipp upp bara ett litet hörn på frigolitpåsen,
Sedan kan man göra en tratt/strut som man använder för att få kulorna på rätt ställe. Stoppa ner den smala änden i kudden och fyll på med kulor i den lite större. Bäst är det om man är två som hjälps åt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Min man tog en om hushållspappersrulle och satte fast i påsen med frigolitkulor (tejpa ordentligt runt om) och hällde sedan ut via det när han sydde min amningskudde. När man hällt ut så mycket man ska ha kan man knöla ner papper i röret som stopp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:20.