![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syfestival i Borås
Hej!
Ni har väl sett att det är syfestival i Borås 25-27 sept??? en länk med info: http://www.syfestivalen.se/Contents.asp?id=239 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Åh dit skulle jag vilja åka
och besöka tyghimmelriket Furulunds!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är ju ganska nära till Skroten oxå...
![]() Ka-ching så gick den lönen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Just det ja!
Måste hitta någon mer härifån som vill dit! Sist jag var på Skroten (första dagen på semestern) gick hela semesterkassan! (3000!) Fast det är några år sedan och en del av inköpen ligger fortfarande osydda... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Såg info om det igår....har redan frågat morsan om hon vill åka med mig :-) Är ju ändå 1½ timme att åka dit....o som sagt...furulunds och skroten!! Har inte varit på furulunds på flera år o skroten aldrig...så man kanske kan få sig en sväng dit oxå!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Sen finns ju Affär'n oxå, dom har ju med massa tyger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Åh ja jag vill åka.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Åker jag har jag säkert minst 3 platser i bilen! Och GPS så man hittar!
Troligen utgår jag från Kungsbacka med min syster o dotter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Attans jag åker på semester den 26 september, har aldrig varit på någon syfestival. Det hade varit kul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Har sett att det tidigare varit rabatt på inträdet när man är medlem på sysidan. Vet någon om det gäller även denna gång?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
admin
|
Syfestivalen har vi aldrig haft rabatt till inträdet på, det har varit till andra mässor, vi har dock haft tävlingar om biljetter. Det kommer vi att ha även nu så håll utkik det dyker upp inom kort på sidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Då håller jag utkik!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Åh, spännande!
Tack för info! Ska bli kul att kila dit. =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Upptäckte dessutom att det samtidigt är livsstilsmässa på Grand hotell i Borås, jösses vilken späckad helg det lär bli.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Måste puffa lite för min syster som är lika "sticktokig" som jag är "sytokig" Många av er har säkert hört talas om henne.
Tant Kofta som fått massor med tjejer sticka "uppifrån och ner koftan". Jag har fått det ärofyllda uppdraget att brodera hennes etikett. Har gjort det på band. Kommer att göra en beskrivning på hur man gör det, när jag får lite bättre med tid ![]() Bifogar en bild så ni förstår. Hon kommer att vara med på Syfestiveln i Borås nu i september. Bifogar en länk till hennes ena blogg där man enbart tar upp ämnet "Uppifrån och ner koftan." /Bibbi http://koftanskofta.blogspot.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:56.