![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon som varit på symässan i Borås?
Är bara lite nyfiken på vad ni har upplevt, om det har varit något speciellt, eller speciella erbjudanden. Ska dit imorgon!! Längtar...ska bli så kul!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är du intresserad av garn och stickat ska du absolut åka dit.
Har du intresse för tyger, lappteknik m m är det väl lite si och så med det. Själv tyckte jag att Symässan i Malmö var bättre ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja....det är sömnad jag är intresserad utav.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kom precis hem efter en hel dag där!
(Tur vi kom till öppningsdags eftersom parkeringsplatserna tog slut!) Först blev jag lite förskräckt över alla garner och quilttyger men det fanns ju ändå en del "vanliga" tyger och de flesta maskinerna. Saknade broderitråden och mellanlägg för broderier... Inte heller fanns ångstationer (som var det jag behövde) ![]() En hel del ull både för tovning och stickning. Jag o dottern passade på att virka lite, för att vila oss. Det var jättekul! Perfekt tips på snabba resultat! 2 stationer med mönster för att virka småsaker "amigurumi". Rena drömmen för skolbarn. Att göra och att ha! För quiltare fanns diverse olika skärverktyg o tillbehör... Bandvikare i flera storlekar... Jag tror det är värt att faktiskt titta lite nogrannare än man tänkt eftersom man faktiskt hittar idéer som är användbara till andra saker med! Trikå o plysch som var ekologiskt var en överraskning! Banan-fiber-garn var en höjdare!!! SÅ mjukt! Jag är helnöjd med min dag! Det var tom värt 4 timmars resa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Låter bra!
Vet du hur det var med priser? Om det är några speciella mässpriser? Har inte varit på någon mässa på vet inte hur många år men dom brukade då ha lite specialpriser (har aldrig varit på en symässa förut). Tänkte om det var lite billigare tyger, billigare priser på pressarfötter.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det var mässpriser på allt, vad jag förstod...
Typiskt!!! Nu glömde jag ju fråga om priset på "frigolitlästen" som man filtar sockor med! Nån som har möjlighet att kolla? Helst vuxenstorleken... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:45.