![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hämtning gratismönster
Jag är nybörjare på att hämta hem filer för maskinbroderi. Hur gör jag??? Vill någon berätta, det finns ju massor på nätet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ofta är det bara att klicka på mönstret eller en download-länk.
Precis som när du hämtar andra saker. Men det kanske inte är det du undrar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag undrar också vart man hittar gratisbrodyr. Söker man på brodyrmönster eller något annat? Undrar också om någon vet något om det finns någon brodyr på typ askungen, barbie och på motorcyklar. Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om du menar Disneys Askungen så är det licensierade copyrightade mönster. De enda lagliga är på kort för Brothers Disneymaskiner. Hittar du andra är de inte lagliga.
Barbie finns på Janome-kort. Även de är copyrightade. Räkna med att alla seriefigurer etc. är copyrightade. Det finns en del motorcyklar på Ann The Gran-sidan www.annthegran.com Att söka på brodyrmönster ger nog väldigt begränsat reultat. Free embroidery designs ger bättre, men det finns så ofantligt mycket att det inte går att tro att man ska hitta till alla. Börja med att kolla länktipsen här på sidan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
tack för hjälpen Åsa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:28.