![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kropp och form
Är det någon som har nåt tips på någon bok om man skulle vilja lära sig mer om vilka kläder som passar till olika kroppsformer?
Hade varit kul och kunna mer om vad olika sorters skärningar och längder och brädder kan göra för att framhäva olika sorters kroppsformer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Har du varit ute på nätet och kollat. Annars brukar Medborgarskolan ha kvällskurs, jag har varit på en sådan jättetrevligt. Den är på 3ggr man går igenom olika varje gång. Först färganalys sen stilanalys och sist fick vi lära oss att måla oss. /Lisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kom på det sen (hjärnan har väl fortfarande semester kan jag tro) att man kanske kan lära sig en del i mönsterkonstruktionsböcker?!?!?!
Får ut och leta i cyber-rymden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Här är en bok:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0297843559 Tillfälligt slut på Adlibris men den kanske finns på något annat ställe. Jag har boken och kan inte bestämma mig för om den är bra eller inte. Den är förvisso lite rolig och väldigt illustrativ men om den hjälper just mig så mycket vet jag inte. Jo, vissa grejer som jag läste var aha-upplevelser. På något sätt förklarade boken för mig varför jag inte trivs i vissa plagg. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:06.