![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp med maskin
Jag har skaffat en Bernina artista 165 maskin och börjar undra vad jag har gett mig in på.
Har inte en aning om hur jag ska gör och den person som skickade maskinen lovade bruks anvisning med där var ingen... Är där någon som kan och vill hjälpa mig.. Tanken är att jag ska kunna skriva på flickornas häst saker och gympa kläder ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Artista 165??? Hur ser den ut? De flesta har ju någon slags bild av de olika sömmarna... eller knappar där det står någon bokstav...
Rent logiskt ska du kunna programmera ett namn med "märk-bokstäver" och då använder du "memoryknapp, pilknappar och bokstavsknapp... Men som sagt hittar jag inte just den modellen på Berninas hemsida... Men har du dessa knappar kan jag hjälpa dig tror jag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Artista 165 är i stort sett samma maskin som Artista 180 och funkar nog ganska like, så ni som har den maskinen kan nog tala om.
Själv har jag inte någon Artista här längre. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:39.