![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Customizer 10000 Plus.
Jag har en fråga angående detta program. Är det överhuvudtaget möjligt att göra "redwork".Får inte till detta.Linjerna blir inte så smala som jag vill ha dom. Ska jag satsa på annat program?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Det går jättebra att stygnsätta redwork i Customizer 10000 Plus. Jag har skrivit i ett flertal forumtrådar om hur man stygnsätter i Customizer, här är ett par exempel: http://www.sysidan.se/forum/showthre...ght=customizer http://www.sysidan.se/forum/showthre...ght=customizer Bifogar ett redwork-broderi som jag har stygnsatt i just Customizer 10000 Plus. Bortsett från några hopptrådar, så blir det hyfsat bra i detta mycket enkla program. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej igen!
Nu har jag alldeles precis stygnsatt ett par söta skallerormar i Customizer 10000 Plus. Bifogas även som HUS (konverterat via Digitizer). Jag har kombinerat raksömskonturer med detaljer (ögon) i satinstygn. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej igen...
Mer exempel. Med gratis clipart från www.clipartopolis.com så har jag på några sekunder stygnsatt ett par naturtrogna fjärilar i Customizer. De är gjorda för den lite större hoopen (visar här hur de ser ut när man tittar på dem i Digitizer, men de är alltså stygnsatta i Customizer). /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Katastrof katt.
Inte fin alls. Och enkel bild.Vad tusan gör jag för fel??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej!
Svårt att se härifrån ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu gick det bättre.
På denna har jag inte gjort några ändringar alls. Förutom att bilden är i Wmf format från början. Och det är nog mina Bmp filer som trasslat till det från början? Tack Gunilla för dina råd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej!
Jag testade som hastigast att kalkera av din katt prövade att stygnsätta. Det blev så här (jag kan skicka bmp-filen till dig om du vill. Lägger inte ut någonting här) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Och en tabbe till: Hoopzizen hade jag helt glömt bort. Inte undra på att det inte fungerade. Tack Gunilla. Du är en klippa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ja, visst är jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:54.