![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Embird
Hallå..
Asså jag försöker göra om ett foto i embird men hur gör man..Det verkar juh skit svårt..Finns det typ inte någon knapp som gör det själv eller måste man dra alla linjer och sånt manuellt...? Eller finns det lättare programm? Tacksam för hjälp.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är väl Sfumato-modulen som ska göra det. såvitt jag förstår. Hurpass automatisk den är vet jag inte. Har inget intresse av detta själv, så jag har inte kollat in det alls (funktionen finns även i mitt PE Design, men som sagt, jag är inte värst intresserad av den).
Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ett kort svar som skulle kunna bli långt. I Editor delen finns det möjlighet att välja att göra om en bild till fyrfärgs- eller enfärgstygnsättning. Hämta in en bild och välj sedan "convert to stitches (four colors)" eller " convert to stitches (one color) under "edit" uppe i menyn. Voila!
Sen kan man ju dikutera hur bra det blir. Vill man ha mer avancerat så måste man jobba i sfumato men det är ett kapitel för sig. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:27.