![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Burda för februari
Hej!
Har någon fått Burda för februari? Borde inte den komma nu? Jag har letat efter utgivningsdatum men hittar inget. /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har inte heller fått den. Kollade på den tyska hemsidan och där står det utgivningsdag den 23:e...Skumt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Suck, jag sitter också och väntar vid brevlådan.
![]() Burda brukar komma den 1:e till prenumeranter och den 10:e till affärerna. Utgivningsdagen på Burdas hemsida gäller inte i Sverige. Det kan kanske bero på att tidningen behöver översättas till svenska och att detta senarelägger utgivningen av den svenska Burda-tidningen. Det är väl bara att hoppas på att den kommer imorgon... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag fick den idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag med
![]() ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
...och Stoff o Stil!
Jag fick också min Burda idag. Även Stoff o Stil låg och väntade!
Och jag håller på att dra på mig årets andra ![]() /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag fick också både Burda och Stoff och Stil, så n u har jag inte tid att vara här mer.....
![]() /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
När ni ändå pratar Burda
Sparar ni era tidningar tills det går bokmal i dom. Jag sitter på tidningar från -85 märkte jag och blir tveksam till vem som ska få äta upp dom. Bokmalen eller papperspelle. Hur skulle ni göra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Bokmalen tycker jag.....dom är vel inte så snabba.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
du sitter ju på en skatt....hahahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ja när jag kikar i dom så är det skitsnygga mönster och en tidning bara festkläder. Kanske bokmalen får ta dom sakta då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:06.