Burda för februari
Hej!
Har någon fått Burda för februari? Borde inte den komma nu? Jag har letat efter utgivningsdatum men hittar inget. /Mia |
Har inte heller fått den. Kollade på den tyska hemsidan och där står det utgivningsdag den 23:e...Skumt!:(
|
Suck, jag sitter också och väntar vid brevlådan. :confused:
Burda brukar komma den 1:e till prenumeranter och den 10:e till affärerna. Utgivningsdagen på Burdas hemsida gäller inte i Sverige. Det kan kanske bero på att tidningen behöver översättas till svenska och att detta senarelägger utgivningen av den svenska Burda-tidningen. Det är väl bara att hoppas på att den kommer imorgon... |
Jag fick den idag.
|
Jag med :), alldeles gratis också :D
/Gunilla |
...och Stoff o Stil!
Jag fick också min Burda idag. Även Stoff o Stil låg och väntade!
Och jag håller på att dra på mig årets andra :mad: förkylning; tänkte försöka stoppa den med sängläge ikväll och vad passar bättre då än två kataloger att bläddra i? Måste jag bli frisk av! /M |
Jag fick också både Burda och Stoff och Stil, så n u har jag inte tid att vara här mer..... :D
/Mia |
När ni ändå pratar Burda
Sparar ni era tidningar tills det går bokmal i dom. Jag sitter på tidningar från -85 märkte jag och blir tveksam till vem som ska få äta upp dom. Bokmalen eller papperspelle. Hur skulle ni göra?
|
Bokmalen tycker jag.....dom är vel inte så snabba.
|
du sitter ju på en skatt....hahahaha
|
Ja när jag kikar i dom så är det skitsnygga mönster och en tidning bara festkläder. Kanske bokmalen får ta dom sakta då :)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:52. |