![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Köpa broderier på internet med pay pal
Jag tänkte köpa broderier från http://www.bettysoriginalembroideries.com/
Men om ovana jag förstod rätt så måste man ha paypal för att kunna handla där och det har inte jag. Har bara ett vanligt bankkort. Är det någon som handlat där och vet hur man gör? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
om du har Visa eller Mastercard så behöver du inte ens skapa ett paypal-konto, man blir helt enkelt skickad från sidan man vill köpa något av till PayPal:s sida där du antingen loggar in eller betalar med ditt kreditkort. martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det verkar inte gå att betala på denna sidan utan paypal tyvärr.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Precis som marber skriver brukar kunna gå till paypals websida och sedan betala med sitt kort utan att skapa ett paypalkonto. Prova och se om det inte funkar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När jag handlar t ex utomlands använder jag e-card.
Man får ett nytt kontonummer varje gång man ska betala med det. Det känns säkrare att inte behöva lämna ut kontonumret på "sitt vanliga kort". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Rekommenderar
Rekommenderar att du talar med din bank om s.k. säkra betalningar via internet. T.ex. Nordea har detta knutet till Visakort. D.v.s. du har ett Visakort med specifikt kontonummer och till detta kan du få ett annat kontonummer som du uppger när du betalar via internet. Det senare kontonummret garanterar att säljaren inte kan dra pengar mer än 1 gång och endast det belopp du bestämmer.Jag har använt detta i flera år med gott resultat. Som sagt prata med din bank.
Lycka till ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det står ju att det går bra att betala med kreditkort på sidan, så det borde ju funka då. Jag har valt att ha ett extra Master Card (Visa funkar lika bra) som jag endast handlar med på internet, jag för över pengar dit innan jag ska betala. Då finns inga slantar att stjäla för någon
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:17.