![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Customizer 11000
Finns det nån som kan förklara hur jag ändrar färger i detta program? Om jag vill tex ändra flera färger i ett mönster till endast en färg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du sökt i forumet?
Jag vet att Gunilla Hultin gjorde en liten instruktion för ett par år sedan... Jag kommer inte ihåg om hon mailade eller la in den i forumet... Kontakta henne annars. Hon är experten! Lycka till! Anna-Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag tror inte att man kan ändra färger på ett befintligt broderi Customizer (om man inte har stygnsatt det själv där och har bitmappen kvar). Jag har själv 10000 Plus-versionen, men har för mig att versionerna är ganska lika sånär som på EasyGigaHoop (som finns i 10000 Plus men inte i 11000) och hur man går mellan programdelarna. I Digitizer går det däremot bra att ändra färger på vilka stygnsättningar som helst. Men kan du inte bara brodera motivet och låta samma trådrulle sitta kvar i maskinen? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det här är åxå 10000+. Digitizing programmet det köper man till eller?
Jobbigt att lära sig ett annat program och gå från min stora brorsa till en liten Janome ![]() Jag ska som sagt hjälpa min kompis som är nybliven ägare till en sån maskin och är nybörjare på detta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Jaha, det visste jag inte (hade inte sett ditt mail när jag svarade här ![]() Men kan du inte ändra färger etc i ditt eget program (PE Design) och sedan konvertera till JEF, eller har du inte tillgång till din egen dator just nu? Jag mailar dig min lilla manual för Customizer EasyImport. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack igen Gunilla, vad gjorde jag utan dig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:39.