![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är det någon som vet var man kan få tag på...
antingen köpa eller gratis olika musikintrument för brodyrmaskin helst akustiska instrument, såsom: gitarr, kontrabas, banjo, mandolin, dobro, fiol, harpa.(nu kommer jag inte på fler just nu ![]() Det spelar ingen roll till vilken maskin det är gjort, för vi har omvandlingsprogram som tar dom flesta på marknade förekommande maskiner. ![]() ![]() ![]() Kristian |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Tjäna!
Det finns bland annat en web-sida som heter http://www.quiltstationen.se/ . Där finns en massa länkar till sidor med gratisbroderier (maskinbroderier). Där kanske du kan hitta något. Någonstans har jag själv hittat en fagott!! Har inte broderat den ännu, men det ska bli snart .Hälsningar Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tyvärr Eva
Där fanns inte dom instrumenten jag sökte. Men tack för tipset, där fanns en himla massa andra bra saker ändå Kristian |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:40.