![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tokig fråga...
Har köpt en D2 utan brodyrenhet,kan man med hjälp av d-card reader/writer ladda ner på ett tomt kort de olika stygkorten?Tex om en kompis har ex kort T1 kan jag då spara det på datorn och ladda ner det på ett tomt brodyrkort och nyttja de sömmarna ?
Har man andväning av en reader /writer om man inte har brodyrenheten?? Nån som förstod vad jag menar??Det blev nog lite rörigt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns inga dumma frågor.... T1 är ett stichcard och de ska användas direkt i maskinen. Jag tror inte att det går att ladda över från ett stichcard till dator och så ut igen på ett tomt kort.
Kort, kortläsare och överföringsprogram använder du till de broderier du vill brodera och som du inte har på d-card. Då för du över till ett tomt kort och sätter det i maskinen. Det är lite rörigt med olika sorters kort och kommunikation.Jag är själv inte säker på att jag begriper allt än. Men det är en mycket bra symaskin!! Nina (har just köpt en likadan med broderenhet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har haft en D1 och fattar mig på den ,men tydligen måste man ha en reader/writer för att kunna uppgradera en D2...e det så?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Helt rätt. Du måste ju kunna få in uppgraderingen i maskinen på något sätt och då måste det gå via kortläsaren och ett kort. Men jag tror att man kan be en Husqvarna handlare uppgradera också om man inte har någon kortläsare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
var hittar man en kortläsare billigt? nån som vill sälja?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:47.