![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
nya ottobre
Såg att de lagt upp bilder från nya ottobretidningen på deras hemsida. Men det står ingenstans när den kommer. Någon som vet när den kommer ut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kommer den 11/7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hmm det var ju igår. Då borde jag ha fått den med posten men det har jag inte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag är så besviken på ottobre. deras mönster är så breda.jag som inte vet hur jag ska förminska blir ju helt galen!
kram pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Patricia: Du har väl liksom jag smala barn om jag minns rätt...Glöm storlekarna och kolla i tabellen vilka midje och stuss mått som stämmer bäst överens med dina barn. Sedan förlänger du benen/ärmarna istället för att minska ner i midjan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Men jag får börja mäta. kram patricia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har fortfarnde inte fått min tidning. Är det fler än jag som inte fått den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag fick min tidning i förra veckan.
Verkar konstigt att du inte fått den ännu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Har inte heller fått min....
Men den brukar vara ett par dagar sen. Väldigt frestande att gå in på hemsidan och tjuvkika. Men ska hålla mig. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag mailade Ottobre idag och fick till svar att de skickat tidningen förra veckan och att den kommit bort hos posten. De skulle skicka en ny tidning till mig.
Andy du kanske ska maila dom du med så att du slipper vänta alldeles för länge. Jag har varit inne och tjuvkikat på hemsidan och nu vill jag ha den ännu mer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ja jag gillade det senaste nummret jag med
![]() Har sytt en mössa samt en tunika, fast tunikan har jag fållen kvar att sy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:51.