![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Var inne på en sida för att handla. Där använder dom "Cyberpalt Payment System" Vad är det och hur funkar det? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
var var du inne då?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
På en sida som inte kan skrivas här på denna sidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Varför då??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Olagliga broderifiler, kanske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Oj, nu undrar jag som inte kan det här så bra.....Är det inte så att de flesta broderier köper man sen finns de en del s.k. Freebies eller Free designs? Vad menas med olagliga? Kan någon förklara? Är det som med olaglig musik och film??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det kan till exepel vara någon som stygnsätter copyrightskyddade bilder och sedan tjänar pengar på broderierna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Olagligt är lite luddigt här men sysidan har bestämt sig att inte tillåta länkar.
Det är så att vissa sidor har brodyrmotiv av kända karaktärer osv, men många hävdar att de inte har licens från originalägaren att ha/göra dessa motiv så därav "olagliga" brodyrer. T.ex. Disneybrodyrer utan att ha ansökt om licens från Disneyföretaget. Men om det är olagligt eller inte är luddigt eftersom i vissa länder är det inte olagligt att göra så här. Tror det är så i Ryssland där en populär brodyrsite finns. Så jag tycker att det är upp till var och en att avgöra själv om det är OK eller inte. Personligen tycker jag att sysidan har lite väl hårda regler, men det är bara att välja mellan att lyda reglerna, gapa till adminen eller söka sig till andra forum.... Eller det gamla vanliga: kontakta medlemmarna med email... ![]() (min lilla personliga åsikt är att en jätte som disney skadar inte av att det kopieras lite, men om det handlar om ett litet företag eller privatpersons verk så ger jag onda ögat) Om det är den ryska sidan som handlas om här, så är det helt enkelt namnet på företaget som tar hand om kreditkortbetalningarna. Ryska sidan har inte egen kreditkortsmaskin så att säga så de använder ett serviceföretag som har hand om betalningar. (har gått bra för mig när jag köpt) Senast redigerad av ichigo den 2008-07-04 klockan 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack så jätte massor för hjälpen
![]() Det är den ryska sidan jag menar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:32.