![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag har installerat om windows och hela köret på min dator. Skulle instllera om mina broderiprogram men då kommer det bara upp en ruta som lyder såhär. Jag förstår ingenting. Jag har haft windows xp förut tillsamans med dom här programmen tror jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är så att det du installerar har inte provats ihop med xp så det är inte säkert att dom fungerar ihop. Men har du haft dom ihop innan så är det bara att fortsätta o installera ändå.
Jag har några såna också men om du fortsätter installera så brukar det fungera ändå. Skulle det inte fungera så är det ju bara att avinstallera igen men det kommer nog inte bli något problem. Det du ska se till är att du har uppdaterat win och även drivrutinerna till moderkort, grafikkort, virusprg mm mm innan du börjar installera en massa andra prg. Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för hjälpen! Nu har en vän vart här och uppdaterat massor me saker på min dator och installerat programmen så nu fungerar det igen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:16.