![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hur gör man då man ska montera en väska?
Eller hur ska man göra?
TAck för alla goa kommentarer på min lila väska förresten! Jag har sytt ihop alla delar till väskan med maskinsöm...vilket jag ångrar...tycker inte det blev så bra. Men hur som helst, Ska jag blöta ner den nu innan jag sätter i ett innerfoder med ficka eller ska jag göra det efteråt???? Den är ju sydd på vattenlöslig plast så det är ju lite stelt o prassligt. Den lilla väskan märktes det ju inte på. Men på denna märks det rätt bra. Den är ju sydd på vanligt tyg med mellanlägg av diskunderlägg o så ett foder under. Så nu sitter jag här i valet o kvalet o funderar... Vore tacksam för lite råd o så om hur jag ska göra för jag tror ju att det ska bli fler väskor, o då är det ju bra att veta. Kramis Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns det verkligen INGEN som kan ge mig ett råd då det gäller detta....??
Har jag använt fel solvy eller vad? Hoppas att det åtminstone finns någon här som kan svara. Kramis Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Min spontana tanke är att du skulle blöta den så att plasten försvinner innan du syr i foder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej.
jag förstår inte riktigt hur du menar med att blöta ner.Om du har så många lager i bågen varför plast. Men det är kanske materialet ytterst som styrt detta. Jag brukar sy på maskin det som går och sedan för hand.En liten infallsvinkel från mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tusen tack! Ja man måste ju sy på ngt så det vart dessvärre den vattenlösliga ....
ochjag tror nog att jag ska sy ihop för hand hädanefter eftersom jag själv tyckte att det blev finare då. Eller i vart fall innan jag blev mer eller mindre enögd. Kramis o tack för tipsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:36.