![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Golden Retriever
Jag skall få "barnbarn".
Min dotter hämtar en Golden valp på måndag. Var hittar jag golden broderier, gärna gratis ? /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
10 dollar
inte gratis men på embird finns det flera stycken tex här http://www.embird.com/doc/d1_d13.htm#D5
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Åh nu blir jag så avundsjuk så det värker i hjärtat. Satt precis och tittade på gamla bilder på min golden som gick bort i oktober. Har visserligen en ny liten vovve (inte så liten längre, sju månader) som heter Malte och är flat coated retriver, men det är nåt speciellt med golden så det blir en sån framöver också. Advanced-embroidery-designs har också fina golden motiv. Inte heller gratis men inte dyra. Sen har du ju emblibrary, sök på golden retriever. Vermillion har i korsstygn men dom är rätt dyra. Tror att jennys embroidery också har, också i korsstygn. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Kram Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag har också skickat mail
jag har 2 golden flickor ylva 2 år och wowa 5 år dom är jätte fina vi har haft flera kullar på wowa och hoppas att ylva ska få en kull i vår
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Åh min dröm att få en kull gyllene änglar. Hoppas både du och Bibbi bidrar med lite bilder på golden så jag får gotta mig lite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för alla Tips.
Och alla mail jag fått. Sy sidan är guld värd. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Här kommer Dante till Ulla och alla andra
som gillar gulliga vovvar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Men helledud nu blir man så där superfjollig igen. Man vill ju bara pussa på den söta nosen. Jösses så fin. Kan riktigt känna den underbara doften av valp. Tack snälla för titten. Hoppas ni har det bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Åhhhhhhh mmmmmmmm så gullig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Visst är de för goa, skulle kunna krama de i evigheter. Kram karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Nu har jag träffat underverket
![]() Bara så söt. Jag broderade en golden på en miljöbag (både husse och matte blir färdiga miljövetare till sommaren) med hans namn Dante. Tipset kom här i från så klart Tack! Broderiet tog 152 minuter i min maskin (kanske inte den snabbaste som finns). På många ställen är det upp till 5 lager stygn på varann. Spände som vanligt i ramen la super strong under. Blev väldigt bra. Dante blev så glad för sin bag. Han bar den i munnen länge ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Men så stolt man kan vara och med all rätt, kassen är jättefin. Nu måste han ju också få en tasseduk som jag kallar dom. En handduk med hans bild och tassavtryck för att torka tassar på. Bara att sy nu "mormor". Hi hi. Jag vet inte hur man lägger med bild här så jag länkar till min web så kan ni se min Malte och resten av ligan om ni vill
http://community.webshots.com/user/isafisa |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Ulla, du har många fyrbenta vänner.
Den ena charmigare en den andra ![]() Jag är egentligen katt människa men Dante kan man inte låta bli att tycka om. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Tack så mycket, ja vi är en hel liga här. Just nu är det tre katter inne och sover och så Malte förstås. Ja en golden bara måste man älska. Jag har tänkt att när Malte är ca.2 år så kommer jag att skaffa en golden också. Har ju haft det hittills så inte kan jag vara utan det inte och Malte behöver en kompis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:16.