![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pris på namn
Hej alla trevliga syvänner.
Jag har försökt hitta nån gammal tråd om detta men inte lyckats. Vet att det varit uppe innan men som sagt var kan inte hitta det. Jag har fått en förfrågan av sonens judo klubb att brodera på namnen på deras dräkter. Det kommer vara svart text 3cm hög inget märkvärdigt. Vad ska man ta betalt? Eftersom det är till gagn för klubben vill jag inte ta ut för mycket utan typ bara vad materialet kostar. Tråd, stabilisator och ström. Tänkte att klubben kunde ta ut en liten del typ 5:- utöver så stödjer jag klubben lite. Är det helfel tänkt av mig?? Kom gärna med synpunkter. Tack |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
När jag sydde på schabrak o hästtäcken tog jag 7:-/bokstav eftersom det var så bökigt med det tjocka materialet och för att jag behövde flytta bågen någon gång. Jag har ju bara 10x10 men då räknade jag med material för 6:- har jag för mig och då använde jag inte "riktigt" underlägg eftersom det var så dyrt tyckte jag...
Men en krona mer eller mindre! Roligt att få möjlighet att sy till en klubb!! Grattis! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:53.