![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Funderar på att sy/sticka/virka ett gäng tårtor/bullar/kakor till min lilla tjej på 3 år som älskar att leka vid sin spis. Men var hittar jag mönster? vet att det finns flera här på sidan som gjort liknande, men hittar inte så mycket när jag söker på bilder heller. Nån som vet?
Tack på förhand :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag sökte i forumet på "muffins" och hittade då denna länk http://members.aol.com/cillcrochets/cupcake.html
Nu hittade jag mina utskrifter på sådana mönster! Här hittade jag dom: http://www.jeangreenhowe.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag köpte en bok till min dotter med just sådana mönster!
Den var iof lite dyr men SÅ rolig! "Roliga stickboken" av Rachel Mattews Bokförlaget Känguru. Där är en hel del roligt: stekta ägg, stekpannor, chokladtårta, rulltårtor, blomkål, äpplen, skinkmacka, ölglas, lök, böcker, svampar, morot, mm! Kanske biblioteken kan ta hem den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Här finns tårtbitar bla
La Fee Crochette Klicka på "my litte shop" (till höger) och sen "yummies" (också till höger). Det är en butik på Etsy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack allihopa!
:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu blev jag nyfiken, var hittade du den för 107?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
På bokus.com
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Aha, så enkelt!Tack! Då har de sänkt priset, har nämligen sökt på den förut...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.