![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bernina MyLabel
Hej!
Jag vet inte om ni hänger på andra syforum och har läst om Berninas designprogram. MyLabel Det finns en demoversion att ladda ner där också, men man kan inte göra så mycket. Jag blev lite småsugen på programmet och mailade Bernina här i Sverige om när (och om) det kommer att säljas i Sverige. Jag fick ett trevligt svar om att jag tyvärr kan inte få svar ännu, då beslut om det inte har tagits om programmet ska saluföras här. God fortsättning alla syvänner! /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Så kul att se! Det fanns något annat tyskt som påminde om det här.Som någon här skulle skaffa, men mer än så kommer jag inte ihåg. Jag kan inte hitta någon info om pris på Mylabel. Om det inte säljs i Sverige kan man köpa det utomlands. Klart intressant iallafall.
![]() God fortsättning! Nina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:29.