![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
hjälp
Hallo är det någon som vet var jag kan köpa en undertråd som heter Mettler Underfaden/bobbinfil/fil de ganette Made in mexico storl 140x119m/130 yds
Tack på förhand susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mettler undertråd.
Hej Sussanne.
Jag har använt Mettler brodyrtråd sedan i höstas och jag tycker att den är bättre än Madeira,jag använder också undertråden och den finns på "bobbin" 1500 m i svart och vitt bara. Jag köper den på Calletex, en jättebra tygaffär i Mariebergs köpcentrum utanför Örebro. Där finns allt man behöver både för den som broderar som för den som syr annat, han har ALLT, toppen tycker jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Mai för dittt svar Men har dom just dessa spolar ???? och hur i så fall kan jag köpa dem .Jag bor i Södertälje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mettler undertråd
Hej igen Susanne.
Undertråden finns inte på färdiga spolar om det var det du sökte utan den är på bobbin och 1500m. Den är tillverkad i China. Om det är den du söker så kan du säkert få den skickad till dig. Lycka till, Mae |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:56.