![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
filförvaring...
hmm inte i kylskåpet då!!!
![]() Om man inte har något program... fast det kankse man inte måste... hur förvarar och håller man reda på broderierna i datorn? Någon som har tips på det? Det börjar ju bli några stycken och man kommer ju inte ihåg hur de ser ut när de ligger i sina mappar... det är ju en massa namn bara... att sortera in djur för sig och så vidare funkar ju men jag vet ju ändå inte vad jag har.. som sagt det här filformatet är helt nytt för mig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har alla mina broderier i mappar med namn tex tomtar, spets , alfabeten mm.
När jag laddar ner et broderi så brukar jag ladda ner bilden (om det går) också. Sen har jag allt på usb stick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag brukar också försöka ladda ner bilden, men det är ju inte alltid det går.
Jag har samlat på mig så många (gratis)broderier så jag kapitulerade och beställde Embird med Iconizer-plugin för 149 dollar. Då kan man förhandsgranska direkt i filutforskaren. Info finns här: http://embird.com/sw/embird/icon.htm. Tyvärr kan man inte köpa iconizern separat, det hade ju varit bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
tackar för det
det var ändå bra tips... alltså redan från början lägga upp ett vettigt register så man kan lägga in dem snyggt från början!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:49.