![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
plus hoop
Vad gör jag för fel när jag sparade till stora bågen till min rose, så kunde man se att det passade ihop hela texten som jag skrev. men när jag broderar så blev bara den första delen rätt i po1 broderad, men när jag flyttade till po3 så hoppar den över flera bokstäver och fel plats.
laika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag håller på att lära mej mitt dataprogram.men lite svårt tycker jag men man måste ju få tid att sitta vid datorn.Därför kan jag inte allt om min plusbåge.
laika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan det vara så att det vill sy i position 2 också, och lägger de bokstäverna som fattas där?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kanske det som är felet.
När jag sparade så ville det inte bli i po2. jag får ta och titta på deti morgon om jag hinner för mina barn ska vara med i barnkarnevalen inorrköping imorgon och jag måste sova ska upp i natt och köra tidningar. Tack för det svar. Jag tar gärna imot tips hur man gör för att spara dubbelradig text ev bilder jag har 3D embroidery studio som program laika |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja nu har jag försökt spara men det blir bara i po1 och i po3 men när jag vill öppna igen i programmet så vissas det i po2 båda två.Får fundera vad jag gör för fel nu ska vi åka.
Ha en bra dag allihop laika |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu vet jag vad jag har gjort för fel jag sparade i pos 2 hela tiden.
så är det när man inte läser vad det står. Laika |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tror att många känner igen sig i detta.
Lycka till i fortsättningen Gun-Britt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:01.