![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kycklingdräkt
Min kille ska gå på påskfest och vill klä ut sig till kyckling. Tänkte sy den i gul velour. Hur ska jag få dräkten (killen) att se lite rund ut? Ska jag stoppa upp hela dräkten med vadd eller är det någon som har en bättre idé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej !
Jag tror inte det är så lämpligt med vadd om inte din lillkille skall bada i svett ![]() Vad sägs att använda sig av lite stadigare tyll. Det gjorde jag en gång då jag gjorde en pumpadräkt åt min dotter och det fungerade bra. Det enda hon klagade över var att det stack med tyll, men då satte jag mjukt foder närmast kroppen. Lycka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
m-tech
skicka en fråga till "experten" David Wätte här på sysidan! han har sytt både tjocka möss & grävlingar, han har säkert bra tips!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:26.