![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ngon som vill hjälpa mig splitta några broderier?
jag har en hoop size båge men inget program där man kan slitta designs. är det någon som har tid över och vill hjälpa mig splitta några broderier? Jag ska köpa programmet så jag kan splitta broderier men är låginkomsttagare så det kommer ta ett tag..därför undrar jag om någon vill vara snäll och hjälpa mig lite så länge.
Tusen tack på föhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du menar att dela och ev ta bort delar av färdiga broderier,om det är så kan jag kanske hjälpa dig,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
ja, det menar jag och förminska färdiga broderier till maxstorleken för min min hoop size båge. ![]() Ska jag skicka några per mejl till dig då? Hur många vill du dela? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du kan splittra broderier i detta program
http://www.buzztools.com/buzzedit2.asp Och förminska i detta http://www.buzztools.com/buzzsize.asp Båda programen är sådana man får prova i 21dagar gratis! Det är bäst att prova på! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Visst men hur stor är din båge/bågar? Vet inte om det blir bra att föminska jätte mycket även om jag använder resiz. Du kan skicka fem att testa på,så kan du ev provsy något. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har en orchidea med en plus hoop båge som är 170x100mm.
Det ska gå att brodera tror jag om man delar broderiet bara en gång så det blir två delar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tankade hem BuzzEdit för att splitta ett stort broderi jag köpte på symässan.
Det funkade jättebra och såg fint ut när jag provsydde det. Ska passa på att splitta flera nu när jag har programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:52.