![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Märkning med textilstämpel
Skrivs många gånger här om olika namnlappar och märkning av grejer man själv syr och här är hur jag nu börjat märka mina grejer. Med en textilstämpel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den är fin! Hur stor är den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Var har du fått tag på den?? Var den färdig med namn och allt (det brukar aldrig finnas "Filippa-grejer"). Jättesmart idé var det i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack! Den är två gånger två centimeter.
Min man köpte den i Kina till mig. Den är handskuren i sten så man kan få med vilket namn man vill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, men det var väl typiskt...Kina...jag som inte ens har nån man som kan åka dit...
Du skulle aldrig ha visat den, nu kommer jag sakna en sån för all framtid (alltså stämpeln, inte nån man som kan åka till Kina hahahaha). Fast en man som åker till Kina och köper en sån fin present skulle jag vilja ha. Fast han kan stanna i Kina, jag skulle hellre vilja ha stämpeln... Äsch, nu blev det rörigt...jag är avundssjuk på riktgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det borde inte vara omöjligt att få tag i stämpel tycker jag. Prova med ett ställe som säljer kontorsvaror..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag googlade runt i går efter "textilstämpel" och det fanns ju en del, men de jag hann se var bara vanliga stämplar liksom och inget jag skulle vilja märka mina grejer med. Monikas stämpel är så fin att den förhöjer hela produkten tycker jag och är en del av designen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ettersom jeg er Norsk og bor i Norge har jeg kun linker til Norske leverandører av stempel sånn for hånden. Jeg kan vel alltids Google litt på Svensk også, men det er det jo mulig at dere klarer like fint selv
![]() En kontorstempel-leverandør som denne: http://www.foldal.no/ kan lage ditt stempel. Finnes sikkert en masse Svenske leverandører av samme type. Jeg kjenner også til denne private produsenten som lager gummistempel etter ditt eget design: http://www.scrapmagasinet.no/personlige_stempler.html Begge deler bør fungere med tkstil farge/tekstil stempelpute |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tack Honeypie! Jag skall designa en egen stämpel!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:20.