![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brodyrdataprogram
Är det någon som vet om man till Janomes 350 behöver Janomes programvara för att kunna föra över motiv eller räcker det med Embird? Likaså med Brother Innovis 1500, behövs det deras program eller kan jag använda Embird?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
Tror det räcker med Embird kramis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har Janome 350E. Det räcker med Embird. Du för över till USB-minnet eller Flach-cardet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack snälla ni för svaren, då gäller det bara att bestämma sig för vilken maskin man ska ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hejsan, jag har en Brother 1500 och man behöver inte ha något program, man kan föra över en .pes brodyr direkt till symaskinen genom utforskaren på datorn. Men jag har Embird också.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack Lena, har fortfarande inte kunnat bestämma mig. Är du nöjd med din 1500?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja tycker att det är en härlig maskin, är jättenöjd, broderar snabbt o tyst, mycke vanliga mönstersömmar, du kan även skapa egna mönstersömmar.
Åk och testa den! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag jag ska nog åka och prova den. Dom kanske har nåt bra erbjudande på syfestivalen sen också om man har tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Man kan inte använda USB-minne på 1500, bara Brothers kort, själv så har jag bärbar dator som jag för över broderierna till maskinen. PE-design heter Brothers programvara och där ingår kort+läsare men det har inte jag.
De har säkert något erbjudande på mässan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Det var bra att veta, tack för hjälpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:00.