![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
imponerad
ibland blir jag bara så impas av uppfinningsrikedommen som finns
inte för att det är min stil, men jag gissar att min doter hade bönat o bett mig om denna för 10-12 år sedan själv kan jag bara säga WOW.. kanske en bra julklapp till en liten flicka vars ögon nog kommer tinda, o alla andra klappar glömms bort. och tänk att ingen annan kan få en likadan i julklapp http://www.stitchingart.com/pages/ho...sweethome.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilket jobb, det var det värsta jag sett, undrar hur många timmar (år) som är nerlagda på detta hästjobb. Det kan knappast bli någon tid över för annat, fast snyggt var det ju, och typiskt amerikanskt.
/ Ingrid ;o) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det blev jag också....framför allt som jag vid sidan om allt broderi ägnar mig åt dockskåpsbygge (när jag hinner). Har samlat saker/möbler till dockskåpet i åratal. Det är ju ingen billig hobby direkt om man vill ha fina saker och inte Pandurostuk. Men detta öppnade ögonen på en ny sak som jag inte tänkt på,det finns säkert något som jag kan brodera på maskinen och använda till dockskåpet!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Wow, vilket arbete. Tänk att stygnsätta allt detta
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:09.