![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dora
Nu har jag letat o letat o då speciellt på sidor med gratismönster förstås.
Jag skulle vilja ha tag i ett mönster med "Dora". Men det verkar inte finnas ngt. Börjar känna lite panik. Hade ju tänkt hinna med att sy ngt till mitt lilla barnbarn med henne på. Jag skall åka till Sthlm o få träffa henne på måndag....Jag har försökt att själv stygnsätta men det gick inget bra. Funkade inte. Så snälla om det är ngn som har hittat Dora ngnstans ja o då helst ett gratismönster snälla tipsa mig. Tackar på förhand för jag vet ju att det finns snälla människor här som gärna hjälper om ni kan. Ha det bra ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hur ser "Dora" ut ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har hittat denna bilden på Dora
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej !
Tyvärr har jag aldrig sett henne , ledsen men jag kan inte hjälpa dig . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Enda lagliga:
http://www.brotheraskus.com/HomeSewi...x?content=dora |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så trist när Brother har licensen för då kan man inte få tag på det annat än om man har en Brother maskin om jag förstår saken rätt. Det får mig att INTE vilja köpa en Brother.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja det är ju lite tråkigt med dessa kort. Speciellt när man har en Janome. Det blir ju så mkt svårare att lyckas hitta ngt då. Men Tack i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
TAck för hjälpen alla!
Det fanns trots allt en del länkar ute så jag kunde få tag i det jga ville. Visste bara inte riktigt hur de såg ut innan. Nu vet jag så nu är det lättare att hitta.
Tack för all hhjälp och ha det bra alla! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Re: TAck för hjälpen alla!
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Samma här jag har en sån som bara älskar dessa figurer som han dagligen ser på tv. Var hittade du dessa broderier. Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:52.