![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mönster på snickarbyxor sökes
Jag söker mönster på snickarbyxor till min tre åring. Storlek 100 ungefär. Finns det nån som har eller vet var jag kan hitta det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Både Burda och Stil har mönster på snickarbyxor. Brukar finnas hos de flesta sybehörsaffärer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
I boken (finns på bibliotek) "Sy till småbarnen-50 till 122 cl" finns ett fint mönster på snickarbyxa i str 92-98. Författaren heter Anita Gunnars, utgiven på Ica Bokförlag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så mycket för svaren.
Mvh Camilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Skrev fel på str- snickarbyxorna finns från str 80-122 i boken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag vill inte på något sätt kväva din skaparlust men jag såg att du bor i V.Götaland och vill därför tipsa om att Ullared har snickisar till småbarn för 89:-.....om det är blåbyxor du söker..
Har köpt ett par till min 2-åring och han älskar dom - speciellt eftersom han nu har likadana som sin pappa.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
I det senaste numret av Ottobre har dom ett fint mönster på snickarbyxor.
Rekomderar deras mönster. Mvh Tygtanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack så mycket för alla bra svar. Jag såg mönstret i ottobre, snacka om tillfälle.
Mvh Camilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:26.