![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Embird uppdatering
Jag undrar om nån laddat in nya uppdateringen av Embird och vad son är nytt? Själv har jag lämnat ifrån mej just den datorn för uppdateringens skull..Det är ju en fri som kom via mail häromdan.
kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om man har uppdaterat till build 6 bör man nog uppdatera även till den senaste build 6.2. Denna fixar till några buggar som blev i föregående.
Har man inte uppdaterat till build 6 alls är det lite nytt men inget stort. GENERELLT: Nya sätt att välja Thumbnails på. Du kan själv välja hur många rader och hur många i en rad som skall visas per sida. När du markerar en färg i Manager brukar den blinka rött, om man har aktiverat animering. Nu kan du själv välja vilken färg detta skall vara. Detta gör du i ”Color Palette” menyn. En sak som jag gillar är att man kan välja bort enbart den stora popup rutan med brodyrinformation i Manager, men ändå ha infot kvar på andra knappar. Bocka för eller bort ”Show main hint” under ”Options”. TEXT: Det finns 6 nya alfabet som man kan köpa styckvis. DIGITIZING STUDIO: När man laddar in vektor bilder känner programmet nu av hål i bilden. Småsaker som är fixade. När du nu är i fönstret ”Parameters” kan du nu på vissa verktyg välja spegelvänt. Suveränt när man har valt mönster för raksömmen och tex. hjärtana kommer åt fel håll. Du kan även klicka ”Apply” och du ser förändringen utan att fönstret ”Parameters” stängs. ICONIZER: Nu finns det tydligen ytterligare sätt att söka filer i datorn med Google Desktop. Har inte undersökt denna del ännu. NYA RAMAR och fixade buggar: Janome Gigahoop M2 och M3 för Janome MB-4 Magna-Hoops ™ för Janome Super-Giant-L för Singer Futura CE-200 Monica Atelje Kreativ www.ateljekreativ.se |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:40.