![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Janome 300e
Har lite funderingar om Janomes lilla gamla maskin.. Hur stora minnen kan man ha till maskinen? Innan den blir för seg..Flashcard..Vet ej hur det stavas..Kan man lägga upp mappar på det eller måste man lägga in bilderna så man ser de på skärmen..och sen bläddra..Tänkte om jag la in 100bilder och vill ha de sista..
på USB-minnet kan man ju lägga upp mappar.. Vad kan man se och göra på skärmen? Tack från en som är lite sugen på en liten maskin.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej! Först måste man konventera minnet i marskinen! Då får minnet olika mappar!
Du använder dej av mappen emb har jag för mej! Marskinen kan bara läsa ur en speciell map, min heter emb5 ! Jag har lagt mina brodyr i mapp emb7, det blev så bara så pga misstag! I den har jag flera mappar typ barn,blommor mm. Sedan klipper jag ut innehållet i den mappen jag ska brodera på datorn och klistrar in på emb5! Då har jag tillgång endast till de broderierna! Så det är bara att klippa och klistra i datorn! Lycka till! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:01.