![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har suttit och gjort min första stygnsättning och har kopierat filen till minneskortet utan problem.
När jag sätter in kortet i maskinen så vill den inte kännas vid den ![]() Säger bara att det inte är ett giltigt kort. Hade samma problem i går men då fick jag igång den men inte nu. Och jag som har massor med julklappar att brodera ![]() Någon som haft liknande problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På janome måste man formatera kortet i maskin först för att kunna använda det!
Lycka till! Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Det behövde jag inte göra på min, det har funkat klockrent fram till i förrgår. Verkar som om maskinen inte vill känna igen kortet för det går utmärkt att läsa andra köpekort.
Nu sitter jag och försöker med USB varianten i stället men jag får inte till det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Kom på felet!
Hade valt en för stor brodyrram i Embird så då säger maskinen att det inte finns någon brodyr när den blir för stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:21.