![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() God morgon. Skall snart köpa min första brodyrmaskin. Har bestämt vilken maskin jag skall köpa men är i valet och kvalet vilket program jag skall inhandla. Tacksam för alla råd och infallsviklar som finns ute hos er alla. Blir jätteglad om ni även kan ge mig adresser till
programleverantör. Trevlig dag. Ett kinesiskt ordspråk säger att man ej skall prisa dagen förrän solen gått ner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har janomes stora program Digitezer pro. Jag är mycket nöjd med detta.Jag gör alla mina broderier själv och allt blir mycket bra.Det finns ett minus den har inte korsstygn om man vill ha det+ att det är dyrt ca 9000:- Och att det endast finns engelsk handbok. Men det har gått jättebra ändå att förstå programmet .Man kan köpa det från England bytydligt billigare när det ändå har en engelsk bruksanvisning .Jag har Janomes MC 11000 men det går nog med anndra maskiner också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag fortsätter rekomendera Embird som är väldigt prisvärt. Det finns mycket info om detta ämne i forumet så sök gärna där också. Du hittar nog mest info i maskinbroderi forumet.
www.embird.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Då ska väl jag lägga in ett gott ord för Husqvarnas 3D-program. Mycket bra. (Har i och för sig inte testat Digitizing-delen än.) Möjligen dyrt om man tänkt sig att köpa hela programutbudet. En fördel är användarvänligheten samt möjligen att handboken finns på svenska.
http://www.husqvarnavikingsoftware.com/ Som sagt var, det finns mycket skrivet om detta. Sök och läs. Lycka till. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!!
Såg att man kan köpa Janomes Digitizing pro billigare i England var kan man köpa det där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:38.