![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
bikinivirkning -nybörjarproblem...
Försöker mig på att virka en bikini (drops 95-28). Har än så länge bara virkat runt runt (mössor och grytlappar). Jag är lite blåst på detta så jag skulle uppskatta lite hjälp.
Vad menas med: I början på varje varv ersätts första fm med 1 lm. Varje varv avslutas med 1 fm i lm i början på föregående v. Jag trodde att jag fattade, men det ser inte bra ut när jag gör som jag tror att jag ska. Ska jag efter att ha gjort en lm hoppa över första maskan och börja göra fm i andra maskan? Kan jag göra fel när jag vänder arbetet? Är det meningen att det ska bli fler maskor på varje varv om jag virkar rätt? Vet liksom inte ens var på bikinin jag är... Vore så snällt om nån ville hjälpa. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:42.