![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mönster på byxor i caprilängd med lösare passform
Finns det någon som har ett mönster på ett par byxor i caprilängd, men med lösare passform.
Som byxorna här: http://store.sewingtoday.com/cgi-bin...I=10005&page=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ska det vara lösare över stussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, liksom lösare passform runt om.
![]() Svårt att förklara. Byxorna på bilden (länken) är precis som jag vill ha dem, men det är ju svårt att se hur man ska sy dem. Därför undrade jag om det fanns någon vänlig själ här med ett mönster. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jag skulle tro att det bara är att ta ett grundmönster för byxor och sedan ställa ut yxbenen på yttersidan av benen. Vad vidden i byxbenet ska vara står ju i mönstret
![]() men får man fråga varför du inte bara köper mönstret? Senast redigerad av learningtofly den 2006-07-21 klockan 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Observera bara att just det mönstret är avsett för jerseytyg. Vet inte om det var vad du hade tänkt.
FOR STRETCH KNITS ONLY |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:09.