![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu är jag trött på Brother!
Nu vill jag inte ha min Brother innovis 4000D längre! Den har klyddat och strulat sedan jag fick den. Har förstört hur många frottéhanddukar som helst. Jag har försökt att vara tålmodig och intalat mig att det beror på mig själv, jag måste lära mig...men det är slut på det nu! Jag har gått på sådant som att det är fel märke på tråd jag använder och annat nonsens! Nu till exempel har jag sytt en halv timme på ett broderi som ska ta en timme. Plötsligt ligger tråden i en enda härva ovanpå broderiet. Undersidorna ser för ....ut. Orkar inte med detta mer!
Helst av allt så skulle jag vilja lämna tillbaka maskinen, kanske få ett annat ex om det nu är min som är ett måndagsex men jag tänker inte nöja mig med den här maskinen! Åsa |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:51.