![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
God ton
Kanske inte rätt forum men
Jag tycker att man bör hålla god ton i en diskussion och undvika förolämpningar, även om man tycker att andra medlemmar har fel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visst är det så! Jag tycker du har helt rätt!
Man (läs: jag) hoppas ju att man inte har uttryckt sig illa i sina frågor/inlägg. Men ibland tror jag det är lätt att skriva "som man tänker", eller glömma att förhandsgranska sin fråga/inlägg. Ofta ser man inte hur det "låter" förrän man läst igenom sin text, kanske både en och två gånger. Det kanske är ett tips till Ulrika L. & Co.? Förhandsgranskning kanske skall vara en "tvingande" funktion? D.v.s. inlägget postas inte förrän man läst igenom det noggrannt och godkänt? Eller förlorar man snabbheten i forumet då? Om inte annat så tycker, i alla fall jag, att det är bra att du påminner om God Ton! Önskar dig och alla andra ett Gott avslut på detta år samt ett Fantastiskt nytt år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag håller helt med dig. Man bör alltid visa god ton i diskussioner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag håller också med. Det är så tråkigt att läsa inlägg i forumet där man ägnar sig åt "pajkastning". När detta sker så kapas ofta tråden och det som "trådstartaren" vill ha svar på eller diskutera glöms bort, vilket jag tycker både är tråkigt och respektlös mot den som startat tråden. Som tur är händer det inte så ofta.
Senast redigerad av ninnami den 2012-12-30 klockan 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:30.