![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna-kvalitet?
Har tidigare frågat om Janome 3160. Men har nu också frågor om Husqvarna Viking Emerald 118. Kan få den sistnämnda (mekanisk) för ungefär samma pris som en begagnad Janome digital.
Jag har hört en del negativ kritik om nya maskinerna av Husqvarna att de skulle vara av sämre kvalitet idag då de tillverkas i Kina. Stämmer detta? Vilken maskin skulle ni råda mig att köpa Husqvarna eller Janome, eller något annat tips i samma prisklass (4000kr)? Jag har inte krav på så många sömmar. Det jag är intresserad av är vanliga sömmar samt en fuskoverlock med overlockpressarfot och justerbar pressarfot då jag vill sy i jerseytyg. Positivt tycker jag är även automatiska knapphål. I övrigt vill jag ha en enkel maskin som är lätt att hantera, bra manual samt en maskin som håller länge utan dyra reservdelar. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:15.