Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2005-08-13, 11:09   #1
Andreashagg Andreashagg är inte uppkopplad

Syr du egna kläder?

Hejsan. Mitt namn är Andreas och jag jobbar idag på en reklambyrå, som jag även var med och startade för 5 år sedan. Idag är vi 9 anställda och verksamheten går bara bättre och bättre. Dock har jag för ett par månader sedan tagit tag i ett drömprojekt som jag har länge haft, att skapa en möjlighet för de som gör egna kläder och accessoarer att visa upp sina kreationer gentemot en bredare målgrupp än den egna bekantskapskretsen. I början endast en samlingsplats för sveriges kommande designers, men i förlängningen mer av en untgångspunkt för en större verksamhet med kontakter, sammarbetspartners och tips från branchinsatta. Idag står vi inför lanseringen av denna sida, men för att detta ska fungera behövs användare. Så min fråga är nu, känner ni någon som utformar egna hantverk i form av kläder och accessoarer, såsom smycken, väskor m.m., eller kanske rent av just du passar in? Vet ni om någon som ni kan tipsa om? Tjänsten tillhandahålls helt utan vinstsyfte, det är således helt gratis att vara med. Om detta låter intressant, skicka ett mail till mig så ska jag berätta mer om vad vi försöker skapa här.

Maila mig på andreas@sweetwilliams.se

Ps. Om ni känner till några fler platser man kan nå kreativa sinnen utanför designhögskolorna, tveka inte att tipsa. Ju fler vi bllir, desto större är möjligheterna. Ds
Andreashagg är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:00.