![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Embird och Bernina Aurora 430
Hej,
jag har suttit en hel kväll och läst i alla gamla foruminlägg om Embird. Jag har trots allt lite frågor - Bernina verkar vara lite speciellt?! Jag tror att jag förstått att jag skall ha Base och eventuellt studio. Om jag bara hämtar ner filer ifrån nätet, ändrar lite och kanske kombinerar flera - behöver jag bara Base då? Sen verkar det som om jag behöver ha ett konverteringsprogram för att min Bernina skall kunna läsa broderifilerna stämmer det? Sen står det en massa om kortläsare, men man för ju över via kabel, funkar inte det med Embird? Jag skall snart ladda ner trial versionen, men jag vill gärna veta så mkt som möjligt först. Idag har jag bara Berninas enklaste program, vet inte ens om det klarar av att läsa andra filer än de som finns där ifrån början, kanske skall jag testa det med... Hälsar Eva |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:37.